wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » RODO bezpieczeńtwo danych z niszczarkami HSM3

Kontakt

  • NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@niszczarkionline.pl
  • Telefon +48 22 2502548
    +48 501088763
    +48 601395495
  • Fax+48 22 2502549
  • Gadu Gadu13243668
  • Godziny działania sklepu
    Poniedziałek Piątek 9-17

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
  • PROMOCJA WIOSNA Z RODO
RODO z niszczarkami dokumentów HSM
Darmowa dostawa

RODO bezpieczeńtwo danych z niszczarkami HSM

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł

Gwarancja:Gwarancja HSM

Cena brutto: 5,00 zł

Cena netto: 4,07 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
RODO bezpieczeństwo danych z niszczarkami HSM

 

Potrzebujesz pomocy w doborze niszczarki ?

Chcesz zagwarantować sobie bezpieczeństwo niszczenia danych zgodnie z  ustawą o ochronie danych  osobowych RODO, a nie wiesz którą niszczarkę wybrać? Skorzystaj z naszego profesjonalnego doradztwa.


Skontaktuj się z naszym profesjonalnym doradcą, który pomoże indywidualnie dobrać odpowiednie urządzenie  do Twoich potrzeb.
tel 22 257 89 39 lub email: biuro@niszczarkionline.pl


Niszczarki spełniające wymagania ustawy  RODO
Kliknij aby sprawdzić




alt

alt

Na mocy unijnego rozporządzenia  o ochronie danych osobowych RODO od 25 maja 2018 roku wszystkie firmy, które przetwarzają dane osobowe  pochodzące od mieszkańców UE, muszą dostosować sposoby ochrony danych do nowych wytycznych.
Czy wiesz, jak chronić  dokumenty  w swojej firmie?
Mówiąc o ochronie danych osobowych, zazwyczaj mamy na myśli dane przetwarzane elektronicznie. Nie zapominajmy, że postanowienia nowej ustawy  RODO  dotyczą również danych osobowych w formie papierowej. Około  65% wszystkich dokumentów tworzonych w firmie  nadal drukuje się na papierze. W wielu wypadkach  dokumenty te trafiają do kosza. Nadal czytelne, narażają Cię na możliwość wycieku ważnych  danych osobowych !  Zgodnie z rozporządzeniem, RODO musi się to zmienić, poniższe dokumenty gdy nie są  już potrzebne, muszą zostać zniszczone.
W formie papierowej

  • dane osobowe ( imię, nazwisko, adres, PESEL, NIP)
  • dane lekarskie ( wyniki badań, karty choroby, recepty,)
  • wyciągi i zapisy księgowe
  •  oferty i dokumentacja kontraktowa
  • dokumenty podatkowe i księgowe
  •  faktury i paragony
  • spersonalizowane dokumenty reklamowe
  •  podpisane dokumenty
  • notatki, wydruki, kopie o złej jakości

W formie elektronicznej

  • płyty CD
  • Pendrive
  • Dyski twarde
  • Karty płatnicze, debetowe, kredytowe

Mamy dwie możliwości

  1. Przekazujemy  dokumenty zewnętrznej firmie recyklingowej. Pozbywamy się problemu, ale i tracimy nad nimi kontrolę. Ujemne strony takiego działania. Nie mamy potwierdzenia skuteczności utylizacji.  Dokumenty często są tymczasowo przechowywane, zanim zostaną zniszczone.  Firmy usługowe nie przejmują odpowiedzialności  za prawidłowa utylizację dokumentów nadal spoczywa ona na zlecającym usługę .

Pamiętaj, że naruszenie postanowień RODO grozi  nałożeniem kary w wysokości do 4 % całkowitych rocznych przychodów firmy    w przypadku nielegalnego wycieku informacji.

        2. Zakup niszczarki dokumentów  zapewniającej ochronę danych .

Zgodnie z RODO musimy wykazać, że pracujemy w sposób komplementarny i przestrzegamy wymogów ochrony danych. Zastosowanie niszczarek spełniających normę DIN 66399 minimum stopień bezpieczeństwa P-4 zapewnia żądany poziom niszczenia  dokumentów i chroni przed wysokimi grzywnami.
Zadbaj o swoją reputację i zaufanie klientów!
Wrażliwe dane twojego Klienta muszą pozostać poufne!
Dlatego niszczarka biurowa to podstawowe wyposażenie każdego:

  • Działu Księgowości
  • Kancelarii Prawnej
  • Apteki
  • Przychodni zdrowia
  • Gabinetu lekarskiego
  • Administracji szpitala
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl